Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EN

tuana

4. 3. 2012 9:54
nekoukala jsem

právě kvůli Bílé,vadí mi její nepřirozené afektivní chování.Zkuste si představit jako moderátorku paní Zagorovou - důstojná gracieznost,přirozenost,úroveň.Tohle se mi líbí,tedy takoví lidé,kteří i přes svou slávu nepřestali být pokorným člověkem.....

Bohužel podle Bílé se zas bude plno dalších lidí vyjadřovat infantilně s trapnými zdrobnělinami....

0 0
možnosti
P

pěnice

4. 3. 2012 10:14
Re: nekoukala jsem

Já si myslím, že to není nedostatek pokory, ale nedostatek vrozené inteligence.Nebylo to poprvé, kdy jsem kvůli ní lezla hanbou pod stůl. Člověku je trapně za ní. Měla by opravdu jen zpívat.

3 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

4. 3. 2012 14:37
Re: nekoukala jsem

svatá pravda;-)R^ hra na loštomilou košištu mě dohání k zuřivosti i u mladých nanynek, u vyběhových ročníků jde o maximální traspnost. Neumí se chovat jako dáma, ta husa z ní prostě čouhá při první větě. Zpívat nebo mlčet. :-)

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

5. 3. 2012 19:12
Re: nekoukala jsem

Výběhové ročníky!R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy