Osobní

David Hanuš

V Ugandě trestají gaye. Proboha, a co jsme jim asi dělali my dříve?

Dnešní článek, který přinesl server Idnes.cz, mě donutil k menší výměně názorů s kamarádem. Přes veškeré sympatie ke gayům a lesbám budu pořád tvrdit: Jiný kraj, jiný mrav!

21.10.2010 v 19:10 | Karma článku: 15.17 | Přečteno: 2212 | Diskuse

David Hanuš

Jak se u nás buduje kapitalismus?Dvě jablka za padesát korun

Každý roztáčí kola kapitalismu po svém. Jeden dá ceny tak nízko (Kaufland by mohl povídat), že i mladík se pro ně těžko ohne a druhý zase tak vysoko, že vám nestačí ani měsíční výplata na zakoupení produktů takto oceněných. Kde je hranice stanovení cen za zboží a služby?

24.8.2010 v 16:15 | Karma článku: 24.69 | Přečteno: 2829 | Diskuse

David Hanuš

Dejte volovi funkci a budete za vola vy! Jako ředitel Kubíček...

To, že se s veřejnými prostředky nenakládá tak, jak by se mělo, ví moc dobře každý občan našeho státu. Vědí to všichni, každý na to upozorňuje, ale vysoce postavení úředníci na to neslyší a radši chodí dál kolem horké kaše. Ale tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne a tentokrát se utrhlo ucho pořádné. Vždyť co, říďa Národního technického muzea Kubíček si chtěl vydělat, tak na to šel počesku...

20.8.2010 v 11:20 | Karma článku: 16.18 | Přečteno: 2027 | Diskuse

David Hanuš

Lidé chtějí odchod Paroubka? iDNES opět nezklamal!

Při čtení dnešního hlavního článku na portálu iDnes.cz jsem se dost pobavil. Lidé prý nechtějí v nové vládě pana Paroubka.

21.5.2010 v 10:00 | Karma článku: 22.16 | Přečteno: 2070 | Diskuse

David Hanuš

Pražský Dopravní podnik se opět předvedl...Je mi šoufl!

Včera, půl osmé večer, stanice metra Muzeum. Poklidný večer přeřuší pokřik cestujících...

21.1.2009 v 10:43 | Karma článku: 22.40 | Přečteno: 3083 | Diskuse

David Hanuš

Český cizinec v Praze

První kroky mě samozřejmě vedly na Václavské náměstí. Jen jsem odbočil na rohu Mc ́Donaldu a už jsem byl hnán davem cizinců. Hnal jsem co mi nohy stačily, jen aby mě nezašlápli, směr dolů... Nedaleko jedné výlohy mobilního operátora se pravidelně kývající muž od zdi ke zdi, zřejmě bezdomovec, snaží vyžebrat nějaký ten peníz...

26.9.2008 v 11:47 | Karma článku: 14.07 | Přečteno: 2221 | Diskuse

David Hanuš

Předměstí - 1. díl Lež má krátké nohy

Mám rád spousty příběhů. Jaké to je ale sám nějaký příběh vytvořit?

25.5.2008 v 22:25 | Karma článku: 9.86 | Přečteno: 1496 | Diskuse

David Hanuš

TESCO cirkusem? NIKDY!!!

Jistý autor, na jistém blogu, napsal jistý článek, o jistém obchodním řetězci. Jistě má na to právo. A já jistě na tento článek také... Aneb TESCO, TESCO, hmmm, TESCO podruhé. ;o)

20.11.2007 v 20:39 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 2009 | Diskuse

David Hanuš

Týrání zvířat

Nevím jak je možné žít v takovém prostředí, v prostředí lidí, kterým je lhostejné týrání zvířat... (video není vhodné pro slabé povahy)

1.11.2007 v 21:15 | Karma článku: 14.07 | Přečteno: 2228 | Diskuse
Počet článků 106 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3819
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

více