Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

blueheart

1. 8. 2012 15:44
Viděl jsem začátek

Slátanina...

0 0
možnosti
K

kOBLICH

1. 8. 2012 17:22
Re: Viděl jsem začátek

Viděl jsem i konec a řekl bych, že je tam vše, co chce dnešní divák ve velkofolmu vidět. Dokonalé triky, jednoduchý příběh, trocha romantiky, maličko nečekané rozuzlení a hlavně spousta a spousta bojů a soubojů...

Kdyby mi bylo osmnáct, hned bych na to šel znovu. Bohužel je mo o čtyřicet víc, tak už pro mne asi zůstene tím nejlepším Batmanem ten s Jackem Nicholsonem v roli Jokera...

0 0
možnosti
IH

misaviki

1. 8. 2012 14:18
.

Film vidět nemusím, protože jsem svobodná osoba a jako taková si vyberu, co chci vidět. Jelikož mě tenhle žánr opravdu nezajímá, nepůjdu na něj. Bez diskuzí.

0 0
možnosti
K

kOBLICH

1. 8. 2012 17:14
Re: .

Jste bez diskusí nekonformní frajer, člověk, který nejde se stádem a má svůj rozum a názor. Chtěl bych být pět minut takovým, jaký vy jste celý život.

Jen nechápu, proč jste nám to vlastně sděloval...:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy