Diskuse

Český lev 2011: Bílou přeprala nervozita, kralovala Poupata

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Urvisu

5. 3. 2012 18:33
Prosímtě…

… co si myslíš, pokud jsi film viděl, o Poupatech? Díky za odpověď. Ivan Ducar

0 0
možnosti
IH

ivahut

4. 3. 2012 10:48
Nechápu,

proč se pozastavujete nad tím, že někdo dostává lvy opakovaně. To přece postrádá jakýkoli smysl...

0 0
možnosti
EN

tuana

4. 3. 2012 9:54
nekoukala jsem

právě kvůli Bílé,vadí mi její nepřirozené afektivní chování.Zkuste si představit jako moderátorku paní Zagorovou - důstojná gracieznost,přirozenost,úroveň.Tohle se mi líbí,tedy takoví lidé,kteří i přes svou slávu nepřestali být pokorným člověkem.....

Bohužel podle Bílé se zas bude plno dalších lidí vyjadřovat infantilně s trapnými zdrobnělinami....

0 0
možnosti
P

pěnice

4. 3. 2012 10:14
Re: nekoukala jsem

Já si myslím, že to není nedostatek pokory, ale nedostatek vrozené inteligence.Nebylo to poprvé, kdy jsem kvůli ní lezla hanbou pod stůl. Člověku je trapně za ní. Měla by opravdu jen zpívat.

3 0
možnosti
FS

aroneček

4. 3. 2012 8:10
Teda to,co předváděla Bílá,

to bylo zahanbující.Ale, co naděláte nyní může moderovat i ten,kdo má jenom nějakých pár obecných.

1 0
možnosti
P

pěnice

4. 3. 2012 10:12
Re: Teda to,co předváděla Bílá,

V tom máte absolutní pravdu. To nebyla nervozita. Kdyby měla paní Bílá v sobě jen trošku sebekritiky, nikdy by tuto práci nepřijala.Trapná, neschopná se vyjádřit, nedostatek slovní zásoby, ale prý nadprůměrný honorář.No,aspoň něco bylo nadprůměrné.Ostatek bída.

2 0
možnosti