Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Nomarak

10. 12. 2010 19:23
Ále!

Já sem spokojená, vím, že TV nezapnu, abych to samé neviděla jako loni, předloni... užiju si vánoce s rodinou, přáteli. Na procházce, s knížkou a príma hudbou. Já jsem opravdu spokojená, že TV a její jeden jako druhý i ixtý program NEZKLAMAL ani letos!:-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

8. 12. 2010 16:58
Možná jsem četla nepozorně,

ale nevidím souvislost mezi nadpisem a textem. Text vyznívá smírně, na nadpis bych reagovala "ještě že máme i jiné možnosti trávení Vánoc než u televize".

0 0
možnosti
JM

jmitas

8. 12. 2010 17:06
Re: Možná jsem četla nepozorně,

;-DR^JiříV

0 0
možnosti
A

akki

8. 12. 2010 13:17
Kde jsou ty doby,

kdy jsem se těšívala na odpolední pohádku ke zdobení stromečku!!! Teď už tu bednu ani nezapínám, maximálně na zprávy. Staré pohádky mě nudí, nové také...

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

8. 12. 2010 12:44
a co byste chtěl?

pokusíte se tu vypsat pár pořadů která by dle vás měly být na Vánoce v televizi a zaujaly co nejvíc lidí?

0 0
možnosti
RB

teseth1

8. 12. 2010 9:38
nooo

takže jelikož je to neustále to samé co zkusit vypnout bednu a věnovat se rodině. projít se po okolí, udělat si hezký výlet kamkoliv a opravdu ty vánoce konečně strávit jinak? praktikuji to takhle už delší dobu a jsem naprosto spokojen. pohádky, které jsem viděl už X-krát mě nebaví, filmové novinky jsem už dávno viděl v kině a zábavné pořady to snad radši ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy