Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zeolit

9. 8. 2010 21:24
Čemu nerozumím.

Slovo "fenomém" jsem uviděl po prvé. Domníval jsem se, že se bloger spletl, ale na Seznamu jsou odkazy, kde lze najít "fenomém". Zkoušel jsem toto slovo najít na Internetové jazykové příručce, ale tam jsem pohořel. Dostane se mi poučení?

0 0
možnosti

dejffik

10. 8. 2010 17:24
Re: Čemu nerozumím.

děkuji za upozornění, sice pozdě opraveno, ale i tak děkuji.;-)

0 0
možnosti

nyny.

9. 8. 2010 16:40
eh

no a proč je podle vás chytrolín, ten příměr jsem tedy nepochopila, pokud tedy víte, co toto slovo znamená. On tam někomu dával hloupé rady, nebo tak něco ?

0 0
možnosti

dejffik

9. 8. 2010 19:29
Re: eh

chytrolín proto, páč je chytrej až na půdu... ;)

0 0
možnosti

velký jarda

9. 8. 2010 7:48
Pane autore

kritizujete pana prezidenta až se vám od klávesnice kouří ale opravdu nevím za co. Myslím  že by jste lépe udělal, kdyby jste nám sdělil jak Vy jste pomohl zaplaveným lidem na místo této nesmyslné kritiky. Obávám se že nijak. Tak si pro příště ty kecy nechte od cesty. 

0 0
možnosti

dejffik

9. 8. 2010 19:35
Re: Pane autore

bohužel nejsem prezident a ani veřejná osobnost jako on. bohužel ani nemám plat jako on. a pokud Vám jde o mé přišpění, funguje spousty způsobů jak pomoc, pouhé DMSky nejsou problémem ani pro mě. :-)

0 0
možnosti

sir Humphrey 001

8. 8. 2010 21:10
troubo

0 0
možnosti

dejffik

8. 8. 2010 21:19
Re: troubo

mikrovlnná, když už... ;-)

0 0
možnosti

kevinbb

8. 8. 2010 21:09
Mlady muzi,

na takove veci je proto vlada a ne president. President nemuze a nema pravomoce porucit nekomu co ma a nebo nema delat. Maximalne muze president neco doporucit armade, ale to je tak vse. Naucte se ustavu o pravomoci presidenta a pak neco piste.

Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy