Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin Šubrt

16. 8. 2010 14:40
:-)

Může mi nějaký filmový nadšenec vysvětlit, jak se do toho posteru, co tu je u té muziky dostala pod nohy pana Di Capria Praha? Když se tu netočilo. Podle všeho stojí na betonové oddělovací tvarovce, tzv, bumlíku instalovaném k oddělení provozu tramvají a automobilů v Křižovnické ulici mezi Palachovým náměstím a Karlovým mostem, cca u Platnéřské ulice :-). Podobné vodorovné značení rozhodně není typické pro Paříž... A možná i nějaké ty domy na posterech jsou z Prahy... Grafici se při skládání posteru asi dost vyřádili.  

0 0
možnosti
MM

Mitheitel

28. 7. 2010 9:23
Nelitovala jsem...

Zašla jsem na to včera a musím říct, že jsem opravdu nelitovala, a to ani přes to, že po filmu mě hned napadlo, že je to trochu jako Matrix.

Nicméně zážitek skvělý, bavilo mě to od začátku do konce a už dlouho mě žádný film takhle neupoutal. Do geniality to má dle mého sice daleko, ale byl to úžasný film a já osobně bych se na něj klidně šla kouknout znovu (ono mě to stejně asi čeká povinně s maminkou :)). R^

0 0
možnosti
DH

dejffik

28. 7. 2010 9:47
Re: Nelitovala jsem...

taky se chystám ještě jednou, je tam několik věcí (myšlenek), které by bylo potřeba znovu vstřebat a pochopit... :-)

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

27. 7. 2010 21:13
dobré

Už pár dní uvažuji, zda zajít či ne. A vy jste mě přesvědčil, že to za to asi nejspíš vážně stojí. :-) Recenze jako taková to asi není, ale pro mě to vystihuje vše podstatné, co potřebuji a očekávám od někoho, kdo film viděl a má na něj vlastní názor. Takže díky.

0 0
možnosti
BD

Boulder Dash

27. 7. 2010 15:18
na tento film se docela tesim

ale Temny rytir me nebavil. Nechapu co na tom filmu kdo vidi. Asi je to tim, ze vubec cely namet batmana mi nesedi a nikdy jsem ho nemel rad.

0 0
možnosti
RJH

Rob J.H.

27. 7. 2010 14:47
včera...

... jsme na tom byli a první, co jsme si řekli z vytřeštěného oka do oka ještě u dobíhajících titulků bylo taky to "geniální". Myslím, že film až doteď nevěděl, jaký má možnosti, což vůbec nemyslím triky, myslím ... to všechno :)

0 0
možnosti
DH

dejffik

27. 7. 2010 15:07
Re: včera...

R^

0 0
možnosti
ZC

chrAsta

27. 7. 2010 13:25
;-)

jako recenze nic moc - prilis popisne, jako slohovka dobry. pokud psat recenze, doporucuji cerpat inspiraci napr. od fr. fuky nebo k. fily a drzim pesti u budoucich recenzi. R^

0 0
možnosti
DH

dejffik

27. 7. 2010 13:27
Re: ;-)

shodou náhod Františka Fuku denně sleduji, ale přeci jenom mi něco chybí... :-) Díky!

0 0
možnosti
J

jarkaturkova

27. 7. 2010 13:15
pochlebování

Uznávám, že ten film byl fajn, ale odpovídající recenzi bych si představovala v jiném duchu. Tohle je zbytečné pochlebování, co ostatní spíš odradí. Alespoň mně by to odradilo - ale už jsem na tom byla. Příště více lehkosti :-)

0 0
možnosti
DH

dejffik

27. 7. 2010 13:26
Re: pochlebování

recenze je ale subjektivní (málokdy bývá objektivní) názor autora, někdo to zkritizuje, někdo vychválí, možná jsem se nechal unést tím, že jsem film ještě pořádně nevstřebal, ale i tak si u mě říká Počátek o zapsaní do TOP filmů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy