Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MychalB

21. 1. 2009 14:37
no, na druhou stranu,

nelze očekávat, že tuto práci za dané prachy bude vykonávat člověk jazykově nadaný a schopen přístup k protějšku upravit podle aktuální situace. Resp. požadavek na to sice DP může mít, ale asi těžko najde někoho, kdo by jej naplnil...

0 0
možnosti

Terrurek

21. 1. 2009 14:10
jet na řerno je sice špatný

ale brát cizincům PAS... pche, kdyby to byli hulváti tak mu ho ani nedaj... tohle tui fakt nepotřebujem. Ještě otázka je co se stalo. Lístek třeba měli ale necvakli protože nenarazili na turnikety či kdo ví co... koupili vešli a zahodili jako se to dělá ve francii (v paříži). Mě brát někdo v Budapešti PAs tak se*u magi v kostkách co si počnu a jak budu muset hledat ambasádu.

0 0
možnosti

Radek0075

21. 1. 2009 15:09
Re: jet na řerno je sice špatný

To určitě. V Paříži jsou turnikety i u výstupu a bez lístku mě to nepustí ven. V Praze na označovače jízdenek narazili, pokud nebyli slepý.            Nikde není psáno, že revizor vzal cizincům pas. On má právo ze zákona zjistit totožnost člověka porušujícího přepravní řád a oni mu ten pas nejspíš dobrovolně poskytli. Pochybuju že by se nechali jím šacovat. A otázkou je co se stalo, neboť to nikdo z nás neví, dokonce ani autor.

0 0
možnosti

jiruna

21. 1. 2009 13:31
Jezdit bez lístku

je všade zakázáno a platí se pokuty. V létě jsem viděl v Itálii na ostrově Ischia revizory v autobuse, kde jely 2 němky se špatně označenými lístky. To bylo točo. Ihned vystoupit, doklady jim revizoři vzali, mluvili samozřejmě jen italsky a hned jim vysvětlili, že pokuta hned 40 euro a na stanici 200 euro a nikdo se tomu blůbě nedivil. Jen já se divím, že do metra se leze jak do clíva bez jakékoli kontroly, do autobusu všemi dvěřmi bez kontroly řidičem a DP brečí, jak chce další dotace. Kdyby plnil řádně své povinosti vybral by podstatně více.:-P

0 0
možnosti

Radek0075

21. 1. 2009 13:43
Re: Jezdit bez lístku

Tak třeba v berlinskym metru je to úplně stejný jako v Praze. Žádný turnikety, i když u nás by měly příští rok být. A co se týče autobusů, nedokážu si představit třeba takovou 119ku jak se do ní nalejzá jen předem.

0 0
možnosti

vnislav

21. 1. 2009 12:44
Neřádský sazebník MHD.

Zastávám právo přepravce pokutovat ty, co nemají lístek, nebo mají špatný. Na druhou stranu je systém pásem značně nepřehledný a hlavně složitý. To za mě však řeší celoroční open-card vč. 1. pásma. Nikdo  mi však nevysvětlil rozdělení pásma P a O. A ani já bych si netroufnul nikomu radit, jakou jízdenku potřebuje ten, co jede třeba z Nebušic do centra. Je rozdíl, když jede jen na kulaťák, Václavák anebo až na Smíchov? A nedejbože, aby potřeboval do Hostivaře. Mě stačí, když se mě vždycky kvartálně ptá ta ženská v kukani, jestli to 1. pásmo chci na autobus nebo na vlak. I v tom je rozdíl? A proč?

0 0
možnosti

hodňák Ackerman

21. 1. 2009 12:50
Re: Neřádský sazebník MHD.

P a 0 jsou podle mě totožné.

Ta nula znamená, že můžeš jet vlakem z Hlavního na Smíchovské nádraží nebo do vysočan, ale jen vlakem ve kterém platí tarif PID. Předpokládám, že starifem P a 0 můžeš nastoupit v Praze i do příměstkého autobusu.

0 0
možnosti

Zbyněk Meruňka - moderátor

21. 1. 2009 12:40
Copak se cizinec neumí zeptat?

Nedávno se mě nějaký Anličani ptali na to, jakej si maji koupit lístek, navíc jim přišlo divný že lístek z automatu vypadá jinak než z trafiky. Vše jsem jim vysvětlil, řek jsem jim že maji koupit lístek za 26 a poradil kde maji přestoupit. Vše bylo OK. To je takovej problém se zeptat, když něco nevim???

0 0
možnosti

vnislav

21. 1. 2009 12:50
Re: Copak se cizinec neumí zeptat?

To byli Angláni. Být to Maďaři nebo Taliáni, tak jsi nahranej, tedy spíš oni. Jasně, při troše vůle se dá domluvit s každým, jenom k tomu musí mít tu vůli a hlavně pak ten turista. Jinak by ze sebe dělali zahraniční turisti všichni bezdomovci a další černí pasažéři.

0 0
možnosti

Vagabundinha

21. 1. 2009 12:16
Někteří revizoři nemají vychování

Jednou jsem viděla umaštěného, upoceného a od pohledu ubručeného revizora, který v metru vyhmátl cizinku bez lístku.

Ten hnusák se ji snažil nevybíravě za ruku táhnout někam ven, ona na něho hystericky - a anglicky - řvala, že půjde sama a snažila se mu vyškubnout. On jí samozřejmě nerozuměl a choval se čím dále tím neurvaleji. Nejvíce mě štvalo, že jí tykal. Jízdu bez placení rozhodně neschvaluji, ale tohle by si revizoři dovolovat neměli.

0 0
možnosti

Pleshoun

21. 1. 2009 12:00
Na černo nejezdím, ale...

Jezdím občas na školení do Prahy. Nutno podotknout, že MHD nevyužívám ani u nás, protože při ceně jízdného se pár stanic rád projdu nebo se mi vyplatí auto. Pointa je jinde. Pokud vystoupím na čerňáku z busu a chci pokračovat metrem, strávím cca 20 minut studováním toho, kterej lístek mi bude stačit kam. Systém jízdného, který se hemží výjimkami mě točí... jízdenka platí danou dobu, ale ne více než x stanic... prokousat se tím je peklo... Než si vysloužit pohled typu "ty si asi debil vesničane" při dotazu na místní, to radši čtu nebo se ptám lidí od dopravního podniku (pokud jsou) 

Celkem bych pochopil, že za dané situace je cizinec zmaten :-©

0 0
možnosti

hodňák Ackerman

21. 1. 2009 12:05
Re: Na černo nejezdím, ale...

já nechci být impertnentní, ale znáš http://www.dpp.cz?

Já když jedu do jiného města, tak si nastuduji www příslušného DP. :-)

P.S. a vemu si drobné do automatu.

0 0
možnosti

vnislav

21. 1. 2009 11:55
Zdejší diskuze

mě utvrdila v tom, že každý reaguje podle svého stylu. Kdo platí, tomu revizoři nevadí, naopak nechce být za vola, že platí jen on. Kdo tu řve, že revizoři jsou hov.da, ten prostě nějakou tu přichycenou černotu už asi absolvoval. Správně to píše níže demagog_007. Promárně porušil pravidla pasažér a musí se zodpovídat. Když i to odmítne, pak ho revizor může omezit na svobodě do příchodu policie.

Turista a cizinci vůbec si prostě musejí zjistit, a to dopředu, jaká jsou pravidla a ty pak musejí dodržovat. A když se spletou, nebo jim i někdo poradí špatně, tak za to musejí nést i osobní zodpovědnost. V Mnichově mi taky nepomůže, že moje němčina a angličtina na rychlé nastudování tamních pravidel nestačí. Ohleduplnost prosím, ale odcamcať pocamcať.

0 0
možnosti

A zas ten sedlák Čupera

21. 1. 2009 12:07
Re: Zdejší diskuze

já platím, mám tu roční šaškárnu, která výjde cca na 350 kč na měsíc..takže žádné prachy.. přesto si myslím, ŽE REVIZOŘI JSOU SVOLOČ (teda 99% z nich)

0 0
možnosti

cenzuraslova

21. 1. 2009 11:48
Nám TAKY!Aktualita o NEhospodaření aneb to by bylo Cikrtného

[>-]Ministerstvo práce a sociálních věcí špatně vedlo a kontrolovalo hospodaření s financemi z Evropského sociálního fondu. Nejvyšší kontrolní úřad nedostatky vyčíslil u projektů v celkové hodnotě 646 !!!!!milionů korun.

"Závažné nedostatky kontroloři odhalili !Rv

0 0
možnosti

hodňák Ackerman

21. 1. 2009 11:37
Nejlepší jsou ti vesničtí borci co si myslí, že revizor nemá

žádné pravomoce.

Tuhle jsem viděl takového na přestupu na Florenci. Pak se divil proč tam s ním mlátí o zeď. ;-D

0 0
možnosti

A zas ten sedlák Čupera

21. 1. 2009 11:40
Re: Nejlepší jsou ti vesničtí borci co si myslí, že revizor nemá

revizor tě nesmí ani chytit za ruku (vlastně ani jiný člověk)..a ani ty jeho..už je to napadení..

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy