Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stará kára

21. 11. 2007 10:58
Proboha, vy snad ten článek myslíte vážně!

Článek jsem přečetl jen proto, že jsem stále čekal pointu. Ale žádná nepřišla. Vy to snad myslíte vážně!!!

0 0
možnosti

dejff

21. 11. 2007 21:26
Re: Proboha, vy snad ten článek myslíte vážně!

Pointa je jednoduchá...Nejde o účel Tesca vytřískat z lidí peníze, tím, že nechává u zboží regálovky s nízkými cenami... Jde o to, že změn je denně určitě hodně a na to nejsou lidi... Toť vše! A nejde o žádné ospravedlňování Tesca.:-)

0 0
možnosti

Naďa Straková, adminka blogu

21. 11. 2007 10:57
Tesco jednoznačně nejhorší

Ať žije Carrefour, který měl všechno a ještě spoustu navíc, ale hlavně se tam prodavači uměli chovat a věděli, kde co je.

0 0
možnosti
JM

jlm2

21. 11. 2007 10:36
Zkušenosti s Tescem

Také bych rád přidal svou vlastní zkušenost. Loni před vánocemi - nákupy dárků - celková cena něco kolem 500,-. Na pokladně vyjela částka přes 1500,-, takže jen úsměv a cesta na informace. Samozřejmě oklikou přes regály s mám zbožím, jestli jsem se nepřehlédl a ono kupodivu ne... -)

Slečna na informacích byla milá, ochotná, okamžitě vyslala kolegu na kolečkových bruslích vše zkontrolovat a poté, co se vrátil, vyrazila se mnou na obhlídku.

A světe div se...(sic!), všechny cenovky svítily novotou, čísla na nich několikanásobná a ... A tak jsem zanechal na pokladně i zbývající zboží, u kterého ceny souhlasily (však on se poslíček na bruslích rád projede) a odešel utratit peníze smysluplněji.

0 0
možnosti

Přemysl

21. 11. 2007 10:08
V Tesku mají to co jinde

Od toho je přece konkurence a tak tam nanakupuju. Copak jsem ůl, abych kontroloval čárkový kódy kvůli cenám? pf

0 0
možnosti

Bandi Bácsi

21. 11. 2007 4:34
Zdá se, že jste nepochopil pointu příběhu

Ale to nevadí - nuže je čas, mladý muži, vrátit se k doplňování Tesco regálů!

0 0
možnosti

dejff

21. 11. 2007 8:30
Re: Zdá se, že jste nepochopil pointu příběhu

Bohužel, nepracuji jako doplňovač regálů...Rv

0 0
možnosti

Hm....

21. 11. 2007 0:07
Tesco bez konkurence

Ono v podstate rikat ze nejit do teska je tezky, chteli jste levny veci mate to mit,  odesel carrefour + delhaize, am slo si vybrat syr, vino, ryby atd... ale Cesi chteli levny veci tak sli pryc, za chvili pujde i mozna ahold a budeme zit v Tesko republic, pak si krasne nastavi (bez konkurence a challenge) ceny jak bude chtit a cechacci najednou z toho levna budou mit draho....

0 0
možnosti
KK

Nufiny

20. 11. 2007 22:24
Přidám svůj zážitek s Teskem

a pokusím se osvětlit, proč se ze mě stal podle předchozího článku paranoik a proč jsem přesvědčená, že okrádání zákazníků v Tescu je naprosto cílené. Koupila jsem si tam jednou balíček bio hovězí svíčkové, který mě zlákal svou úžasnou cenou 421 Kč/kg. Učinila jsem kontrolu na čtečce, vše bylo v pořádku, na pokladně taktéž, takže jsem spokojeně odešla s úmyslem opakovat někdy jindy nákup téhož. Později jsem zase koupila totéž maso, jenže žádná cena na něm nebyla. Prodavač mi řekl 421 Kč/kg. Šla jsem s tím tedy pod čtečku a to mě nejspíš mělo varovat, protože se ukázalo Položka nenalezena. Na pokladně kupodivu nalezena byla – 569 Kč/kg. Nestěžovala jsem si, bylo k večeru, byla jsem unavená, za mnou plno lidí, navíc se jednalo o obchodní dům, který nemá klasický infokoutek, takže reklamace fungují tak, že vám pokladní zavolá nedřízeného přímo k pokladně. Takže se stáváte herci před obecenstvem, které by vás nejradši zavraždilo.  Jen pro silné nervy a na to oni samozřejmě spoléhají.

0 0
možnosti

kroupa

20. 11. 2007 21:27
ale kdepak, nebyly by fronty na informacích

větší. Zapomínáte či spíše nevíte mladý muži, že je u nás ještě dost lidí,kteří se bojí ozvat, bojí vyvolání konfliktní situace. A také zapomínáte či spíše děláte, že nevíte, že ne každý je schopen si u nákupu 20 a více položek pamatovat ceny na regálech...

Ale hezky se svého zaměstnavatele zastáváte, nejspíš budou premie, že ?

0 0
možnosti

dejff

20. 11. 2007 21:32
Re: ale kdepak, nebyly by fronty na informacích

Moje mzda mi vyhovuje. Kdo tu mluví o zaměstnavateli?

0 0
možnosti

Roman

20. 11. 2007 21:13
ale jděte někam...

Všechny problémy v super a hyper marketech vznikají jen díky tomu, že nenažranci, kteří tyto řetězce vlastní, platí lidem za práci ubohých pár korun. Pak se nelze divit, že zaměstnanci a hlavně brigádníci na práci kašlou a taky si bokem něco nakradou.

Je zajímavé, že na to majitelé těchto obchodů ještě nepřišli. To si radši nechají půlku obchodu rozkrást a ve druhé půlce panuje takový zmatek, že si každý radši dvakrát rozmyslí, než tam půjde znovu. Kdybych měl možnost volby, rád bych tyto hypermarkety poslal do pr*dele. Jenže oni dobře vědí, že příliš velkou možnost volby nemáme.

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3820x
písář o filmu, hudbě, médiích, zážitcích

Seznam rubrik

Oblíbené blogy